Asistentė (-as) – apskaitininkė (-as)

Pagrindinės asistentės(-o) – apskaitininkės(-o) darbo funkcijos bus:

  • Prekybinių sandorių administravimas: kainų draudimai prekių biržoje, suvedimai į programą, biržos išrašų sutikrinimas su programos duomenimis;
  • Prekybinių ir paslaugų sutarčių administravimas: informacijos suvedimas, atnaujinimas rizikos valdymo sistemoje;
  • Griežtos apskaitos dokumentų administravimas: sąskaitų faktūrų tikrinimas, suvedimas į programas, važtaraščių sutikrinimas ir įkėlimas į DVS (dokumentų valdymo sistemą);
  • Darbas su programa „E-krovinys“;
  • Rejestrų pildymas, atnaujinimas, ataskaitų rengimas ir pateikimas vidaus ir išorės gavėjams;
  • Pagalba, asistavimas kolegoms bei vadovams su pareigomis susijusiais klausimais.

 

Jūs puikiai atliksite šias darbo funkcijas, jeigu:

  • Turite aukštąjį išsilavinimą apskaitos, finansų, ekonomikos, administravimo srityse;
  • Gebate dirbti savarankiškai;
  • Greitai orientuojatės esant dideliam informacijos srautui;
  • Atidumas detalėms, kruopštumas, atsakingumas, draugiškumas ir paslaugumas – Jus apibūdinančios savybės;
  • Privalumu laikome, jei suprantate žaliavų rinką, žinote išvestines finansines priemones;
  • Privalumu laikome, jei mokate anglų, rusų kalbas;
  • Privalumu laikome, jei turite 1 m. panašaus darbo patirtį.

Bendrovė Jus rems ir skatins suteikdama:

  • Darbo poziciją skaidrioje ir stabilioje bendrovėje bei puikias darbo sąlygas;
  • Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą bei galimybę prisidėti prie bendrovės plėtros;
  • Karjeros ir profesinio tobulėjimo galimybes (įskaitant kvalifikacijos kėlimo kursus);
  • Galimybę prisijungti prie palaikančios ir ugdančios profesionalų komandos;
  • Konkurencingą atlygio sistemą.

Atlyginimas

 

Nuo 1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių.

Nurodytas darbo užmokestis yra tik startinė pozicija. Darbo užmokesčio dydis priklauso nuo kompetencijų ir patirties.

 

 

Informuosime tik atrinktus kandidatus. Informacijos konfidencialumą garantuojame.