APIE DARBĄ
- Įmonės darbo skelbimų administravimas;
- Personalo veiklos dokumentų ruošimas (raštai, komandiruočių įsakymai ir pan.)
- Įmonės socialinių paskyrų administravimas (turinio ruošimas ir valdymas);
- Darbas su paslaugas teikiančiais partneriais: pasiūlymų analizės, sutarčių administravimas, kasdienių klausimų/užklausų sprendimai;
- Darbas su vidine dokumentų valdymo sistema ir išorinėmis IT sistemomis;
- Pagalba organizuojant įmonės vidinius ir išorinius renginius;
- Pagalba skyriaus kolegoms rinkodaros, personalo, administracijos klausimais.
APIE JUS
- Įgijote aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- Gebate greitai ir kokybiškai atlikti kelias užduotis vienu metu;
- Puikiai valdote lietuvių ir anglų kalbas raštu ir žodžiu;
- Mokate dirbti su MS Office programomis bei greitai įsisavinate naujas programas;
- Turite darbo patirties su maketų kūrimo programomis (būtų privalumas);
- Mėgstate fotografuoti ir filmuoti bei turite patirties turimą medžiagą apdoroti (būtų privalumas);
- Esate pozityvus, geranoriškas ir paslaugus žmogus.
MES SIŪLOME
- Darbo poziciją skaidrioje ir stabilioje bendrovėje bei puikias darbo sąlygas,
- Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą bei galimybę prisidėti prie bendrovės plėtros,
- Karjeros ir profesinio tobulėjimo galimybes,
- Galimybę prisijungti prie palaikančios ir ugdančios profesionalų komandos,
- Darbo užmokestį nuo 1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo kandidato patirties ir kompetencijos.
Norite papildomos informacijos? Skambinkite tel.: +370 672 77 167.
Jei susidomėjote,
esate pasirengęs pokyčiams ir naujiems iššūkiams,
norite prisijungti prie mūsų komandos, augti bei kurti drauge – laukiame! Kandidatuokite čia.
Atsiliepdami ir pateikdami savo CV, Jūs sutinkate, kad UAB „Agrorodeo” naudotų Jūsų asmens duomenis vykdomoje atrankoje.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Informacijos konfidencialumą garantuojame.