APIE DARBĄ
- Sklandžios biuro veiklos organizavimas;
- Dokumentų (sąskaitų faktūrų, įsakymų, raštų, įgaliojimų, darbų saugos ir kt.) administravimas, archyvavimas, ruošimas ir taisymas;
- Darbas su vidine dokumentų valdymo sistema ir išorinėmis IT sistemomis;
- Gaunamos / siunčiamos korespondencijos administravimas, el. laiškų, tel. skambučių srauto valdymas;
- Pagalba skambinantiems išoriniams partneriams ir kolegoms;
- Bendros biuro tvarkos užtikrinimas, reikiamų prekių ir paslaugų užsakymas, rūpinimasis jų atnaujinimu.
APIE JUS
- Esate įgijusi(ęs) aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- Gebate greitai ir kokybiškai atlikti kelias užduotis vienu metu;
- Puikiai valdote lietuvių ir anglų kalbas raštu ir žodžiu,
- Mokate dirbti su MS Office programomis bei greitai įsisavinate naujas programas;
- Esate pozityvus, geranoriškas ir paslaugus žmogus.
MES SIŪLOME
- Darbo poziciją skaidrioje ir stabilioje bendrovėje bei puikias darbo sąlygas,
- Įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą bei galimybę prisidėti prie bendrovės plėtros,
- Karjeros ir profesinio tobulėjimo galimybes,
- Galimybę prisijungti prie palaikančios ir ugdančios profesionalų komandos,
- Darbo užmokestį nuo 1600 €/mėn. neatskaičius mokesčių, priklausomai nuo kandidato patirties ir kompetencijos.
Norite papildomos informacijos? Skambinkite tel.: +370 672 77 167.
Jei susidomėjote,
esate pasirengęs pokyčiams ir naujiems iššūkiams,
norite prisijungti prie mūsų komandos, augti bei kurti drauge – laukiame! Kandidatuokite čia.
Atsiliepdami ir pateikdami savo CV, Jūs sutinkate, kad UAB „Agrorodeo” naudotų Jūsų asmens duomenis vykdomoje atrankoje.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Informacijos konfidencialumą garantuojame.